Wat een geweldige verwendag met oldtimers! De oldtimer toertocht van zaterdag 9 mei was er eentje om niet snel te vergeten.
We vertrokken vanaf Het Strooienhuis in Etten-Leur en reden een prachtige route richting Turnhout. Onderweg volop genieten van de oldtimers, het gezelschap en natuurlijk het ontspannen toeren. In Turnhout wachtte een heerlijke lunch, waarna we met z’n allen voldaan weer huiswaarts keerden.
Met 32 gasten en vrijwilligers en in totaal 55 aanwezigen hing er de hele dag een warme, gezellige sfeer. Deze bijzondere dag kwam tot stand in samenwerking met de familie van Overveld en Stichting NuJij 💙