Wow!! Wat geweldig. Wat een verwennerij! De gastvrijheid, het eten. Kortom: alles is fantastisch. Héél, héél hartelijk bedankt. Wij hopen dat jullie je nog heel lang mogen inzetten voor mensen die het nodig hebben. Almar en Bonnie Petrus
Voor alle vriendelijke verwenners, dankjewel voor deze mooie dag met allerlei leuke verwennerijen op zo'n mooie locatie. Straks nog even in de cabrio op pad. De dag kan niet meer stuk. 'n Aanbeveling voor volgend jaar. Liefs, Arnold en Corry Klaasen
GEWELDIGE VERWENDAG bij binnenkomst, allemaal vrolijke gezichten en zeer behulpzame mensen (vrijwilligers). Geweldige goed georganiseerd en zeer leuke locatie. Heel leuk om mee te maken en een grote schouderklop voor de organisatie van Nu Jij! Heel veel succes hiermee en reuze bedankt. Dieny en Frans van der Steen
Voor alle vrijwilligers, hartelijk bedankt dat wij hierbij aanwezig mochten zijn; we zijn lekker verwend en verzorgd. Mijn moeder heeft zelfs een metamorfose ondergaan en is met mij daarna op de foto gezet: geweldig! Ook een hartelijk dank aan alle sponsors en vooral Ruud en Maria die hun huis en grond ter beschikking hebben gesteld. Nogmaals hartelijk bedankt van mevr. Hellemons en dochter Corrie Teunissen-Hellemons
Hartelijk bedankt dat we deze dag bij hebben mogen wonen. Alles tot in de puntjes geregeld. Petje af voor de organisatie. Johan en Joyce Snelders
Ik vind dit een zeer bijzondere dag om de mensen in de watten te leggen. Dat gebeurt lang niet vaak genoeg voor de mensen die iedere week naar de dialyse moeten. Ik ben jullie dankbaar dat jullie mijn oma een leuk dagje schenken. Dat haalt haar en vele anderen ook uit de sleur. G. Hendriks
Deze dag is voor mij een openbaring. Ten eerste: een prachtige dag. Verschrikkelijk geweldige mensen. Je wordt het voor alles geholpen. Een prachtige locatie. Geweldig. Het is terecht een geweldige verwendag. Hierbij zijn alle personeelsmensen een groot compliment. Dank U voor deze geweldige dag. L. Langen
Lieve gastvrouwen en heren, ik had geen idee wat ons te wachten stond maar wat een warme enthousiaste en lieve vrijwilligers die ons allemaal een hele dag speciaal laten voelen!Ik word er verlegen van!! Bedankt dat ik een hele dag mezelf mocht zijn en zulke leuke dingen mocht doen! Ik geniet met volle teugen. Thanxxxx. Joyce van Dorst
Lieve mensen, ik had me niet voorgesteld dat er zó veel vrijwilligers waren die zo ontzettend veel voor een ander over hadden. Daarom ben ik iedereen heel dankbaar. Ook vind ik de plaats die jullie gevonden hebben heel geschikt en mooi. Voor de verwennerij heb ik geen woorden meer. Fantastisch - onderhoudend - smakelijk eten. In één woord: : "'t was af". Kees en Riet de Kort
juni 2014 Lieve vrienden van Stichting Nu Jij! We hebben geen woorden voor wat jullie deze dag voor ons gedaan hebben. Het was in 1 woord: Geweldig! Een dag met een gouden randje. Om nooit meer te vergeten. Jullie verdienen allemaal een lintje. Dikke kussen voor jullie allemaal. Riet Luijten en Mariëtte van Ginkel
juni 2014 Hoi lieve allemaal, Jan en ik hebben weer super genoten van de geweldige dag. Het was weer fantastisch. Alle complimenten voor zo'n geweldig team en de locatie. Veel liefs, Jan en Ineke Giesbergen
juni 2014 Hey lieve vrijwilligers, het was onze eerste keer dus we wisten niet wat we moesten verwachten. De dag begon al goed. We werden opgehaald in een oldtimer. We kwamen aan en waren omringd door liefdevolle mensen. We hebben genoten en we zullen er van nagenieten. Liefs, Hayat en Demi Cirag
juni 2014 Lieve Leny en alle andere vrijwilligers, wat een heerlijke dag hebben jullie georganiseer. Het heeft mij en mijn moeder aan niets ontbroken. Geweldig wat een verwennerij en vooral ook enthousiasme waarmee jullie ons hebben omringd. Het voelde als een warm bad waar we nog heel lang met veel genoegen aan terug denken. Lieve groetjes, xxx Anneke Doppetieter en Greet Roos
juni 2014 Hallo allemaal, wij hebben erg genoten en de dag is nog niet eens half om! Super geregeld! Wij hebben genoten en gaan nog even verder. Bedankt! Bart en Mieke Vromans
juni 2014 Lieve Leny, vrijwilligers en alle andere mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Het is een geweldige ervaring om zelf eens verwend te worden. Wat een inzet, wat een organisatie en wat was ik zelf graag vrijwilligster geweest. Onze complimenten om dit zo neer te zetten. We hebben er erg van genoten. Heel veel dank van ons. Rini en Marianne Rennen
14 juni 2014 Lieve schatten, we willen iedereen, vrijwilligers en ook vooral Leny, een schat van een vrouw, bedanken. Hoe ze haar inzetvermogen verdeelt over zoveel mensen. Geweldig. Dankjewel!! Vrijwilligers jullie zijn geweldig om deze dag tot zo'n fijne, leuke dag tot stand te brengen. Maar ook Maria en Ruud. Heel erg bedankt voor het vrijwillig openstellen voor al deze mensen. Jullie huis, tuin. De zon gaat schijnen terwijl ik dit schrijf. Dankjewel! Iedereen: we wensen jullie heel veel geluk en kracht toe. xxx Jan en Joke van Opstal Chaam
juni 2014 lieve, hele lieve fijne blije vrijwilligers. Mijn wereld is open gegaan in het Amphia na de ontmoeting met Leny! De liefde, blijheid en alles wat goed is! Dan plots krijg je ook nog eens zo'n pracht uitnodiging... Geen woorden voor, super zeg! Wel even een traantje van blijdschap. Heb Lia mijn lieve bovenbuurvrouw bij.....jezus wat een super dag, enorm leuke dingen gemaakt! Nu een giga lunch...even laten 'zakken' en naar de wellnessmiddag!! In één woord GEWELDIG. Dank jullie allen voor deze superdag!!! Liefde overheerst hier alles
juni 2014 lieve allemaal, respect wat jullie allemaal doen. We genieten met volle teugen. Lia v/d Reijt
juni 2014, Lieve allemaal, Dit is geweldig, ik ben ben blij dat ik (wij) hiervoor uitgekozen zijn. Dit is genieten, ik zou zeggen: "Proost op 't leven" Bedankt lieve mensen en Leny in 't bijzonder! Bep en Frans Schellenbach
juni 2014 Lieve vrijwilligers, geweldig wat jullie allemaal doen. Voor ons is het alleen maar genieten. Bedankt voor deze fijne dag, Ad en Lies de Wildt