Wat een prachtig initiatief. Fijn ook dat er zoveel vrijwilligers zijn. Wat voor hen heel gewoon is, is voor ons zeer speciaal. Veel dank daarvoor. Bep Voetee - Evers
Het voelt inderdaad als een hele warme knuffel vandaag, ontzettend bedankt! Ik sta versteld van alles wat er voor ons georganiseerd is en alle gezellige & vrolijke vrijwilligers. Nogmaals heel erg bedankt voor alles! Anne Marie & Louise Ides Peeters
Een fantastische sfeer, geweldige vrijwilligers, heerlijke hapjes en je wordt er geweldig verwend. Een dag om nooit te vergeten. In een woord het was een topdag. Beter kan niet. Bedankt voor alles. Thea en Piet van Wanrooij
Hele fijne sfeer, als een warm bad. Lieve mensen, heerlijke hapjes en drankjes. Een echte verwendag. Super bedankt. Lies de Wildt
Een heerlijke ontspannen sfeer, ontzettend hartelijke vrijwilligers, prachtige ambiance, onze (samen met m'n dochter) dag kan niet meer stuk!! Leny, toch even apart noemen: je bent een kanjer, natuurlijk wil ik niets afdoen aan alle ander vrijwilligers !! Super bedankt. Louise en Anne Marie Ides Peeters
Wat een geweldige dag. Heerlijke hapjes en drankjes. Een echte verwendag op alle fronten. Heel erg bedankt. Mathieu en Toos Coolen
30 mei 2015 Wat een prachtige en fijne dag. Ondanks de paar spetters regen. We hebben genoten, heerlijke gezichtsmassage voor ons beiden. Voetenmassage heerlijk, heerlijk gegeten. Gewoon alles perfect. In de omgeving ons rond laten rijden in een Porsche. Naar de bijenboerderij. Heerlijk, even uit het gewone doen. Hartstikke bedankt en aan al de vrijwilligers "Super". Marga en Cees van Gageldonk
Wij hebben vandaag ontzettend genoten van de goede zorgen die jullie ons bezorgd hebben. Van harte bedankt (super fijn allemaal) Mevr. Brugel en Erika Brugel
Ook al regende het vandaag maar voor ons was de zon heel de dag aanwezig. Dat komt door al de vrijwilliger die ons verwend hebben. Dit zijn van die dagen die we soms hard nodig hebben. Daarom iedereen die deze mooie dag mogelijk hebben gemaakt: hartelijk bedankt. Groetjes en een knuffel van ons. Jan en Pia Bastiaanse
wat een warm ontvangst en een heerlijk begin, Belooft wat voor de rest van de dag. Fijn moment samen waar je normaal niet zo veel tijd voor pakt. Dankjewel. Annie van de Berg en Marianne Buijs
Het was een dag die vele gezichten heeft laten stralen en gedachten opzij hebben gezet. Wat kan je met lieve woorden en een lach toch veel bereiken. Iedereen een pluim en schouderklop. Jullie zullen bij vele mensen in gedachten blijven. Top dag!! Patricia Damen
Deze dag is niet te beschrijven. Zo mooi en perfect geregeld. Een dag om nooit meer te vergeten. M. Damen - Quaijtaal
Vandaag was echt overweldigend! Zoveel persoonlijke aandacht, vriendelijke mensen met een 'big smile', goede catering, veel deskundigheid en 'zorg op maat'! Wij hebben erg genoten. Het was een groot feest. Iedereen hartelijk bedankt! Wat een top initiatief. Mevr. Willemse - van Treijen en dochter.
Leny, vrijwilligers en sponsors: hartstikke bedankt voor deze TOP DAG !!! Het was een ontzettende leuke afwisselende en verrassende dag. Bedankt!! Cor de Pijper
Een super dagje! Fijn om al die blije gezichten te zien! Dat allemaal dankzij de vriendelijke vrijwilligers! Goede vermaak! Een dag om niet te vergeten. Veel liefs, Tamara & oma (Nancy) Ter Wiel
Ik vind het superleuk wat ze voor de mensen hebben gedaan. Heel dankbaar hiervoor. Het is heel goed geregeld allemaal. Hierbij mijn dank ervoor. Fam. Bogers
Een prachtige dag zoals dit geregeld is voor de mensen die 't toch een beetje minder hebben i.v.m. hun ziekte. Heel mooi ook de vrijwilligers die er zijn. En ook de meneer die zijn tuin vrijgeeft. Pracht mensen zijn het hier. Dank u voor deze dag. Jan Lugters