Lieve mensen, het was weer een feestje om hier te zijn. Zoveel warmte en liefde...deze dagen koesteren wij. Bedankt. Bep en Frans
Lieve allemaal. Fijn dat we er weer bij mochten zijn. Was weer super. Dikke knuffel, Jan en Ineke
Iedereen hartstikke bedankt, we hebben genoten, Het was nog beter dan we gedacht hadden. Alle vrijwilligers nogmaals bedankt voor alles. Henk en Bep Kerremans
Hallo, wij willen iedereen bedanken. Alle vrijwilligers die hieraan hebben meegewerkt om ons zo'n geweldige dag te bezorgen. Fam. Frijters
29 mei 2016 Lieve vrijwilligers, ontzettend leuke dag, goed verzorgd, erg gezellig, lieve mensen. Kortom: een echte verwendag voor 'patiënt' en partner. Heel erg bedankt! Yuri & Saskia
Lief team, Ongelooflijk, fantastisch, geen woorden voor te vinden. Hoe iets vervelends omgezet kan worden tot iets vreugdevolle en dankbare herinnering. A.U.B. blijf dit doen voor en die ermee geconfronteerd worden. Succes! Marianne & Peter v.d. Wulp
Lieve allemaal, een hele dikke merci voor deze geweldige dag. Met recht een verwendag! Dat hebben we de hele dag gevoeld!! Heel veel liefs, Daniel & Pat Dienaar
Lieve mensen, vaak heb ik leuke dagen maar deze dag heeft me gelukkiger gemaakt! Hartelijke groet en dank. Wim Heijmans
Lieve allemaal, jullie hebben ons een geweldige dag bezorgd, echt een heel groot kado.De inzet, vriendelijkheid en vrolijkheid van iedereen was geweldig. We hebben genoten. Door mensen als jullie krijgen we weer energie !!! Anja van Dort
Lieve, gezellige allemaal. Vandaag zijn we weer ontzettend in de watten gelegd door jullie! Opgehaald in een oldtimer Mercedes, koffie met gebak, kapper, manicure, visagie, een heerlijke luxe & uitgebreide zalige (!!!) lunch met wijn en verse jus. 's Middags een oldtimer Cadillac tour met het dak eraf. Wouw!! De zon liet zich goed zien en voelen. Ik zag enthousiasme op mijn moeders gezicht. Dat is goud waard. Met trots draagt mijn moeder het schitterende sieraad wat ze van Leny heeft gehad (met dank aan Dennis' ma!) Deze dag was één en al TOP. We voelen ons heel speciaal. Vorig jaar was mijn vader er nog bij. Vandaag was zijn 'spirit' bij ons, want de band speelde 'Maverics' en 'Elvis Presley'... Papa luisterde daar graag naar. Voor ons een seintje uit de hemel....maakt alles nóg net iets mooier....Ontzettend bedankt (en tot volgend jaar hopen we) Liefs, Maureen & Sandy Ferouge
Lieve mensen, bedankt voor deze mooie dag. Wij hebben heel veel genoten. Met alle vele dingen die wij vandaag gedaan hebben. Het was een hele fijne sfeer. met hapjes en een drankje. Met één woord: Super. Vele groetjes, Jacqueline en Frans Hopstaken
28 mei 2016 Lieve allemaal, even een schrijven van Dyon en Helma. Om eerlijk te zijn had ik (Helma) moeite om in een goede sfeer te komen, en had mijn twijfels. Maar na de warme onthaal ontdooide ik. Samen hebben Dyon en ik een ontzettend fijne dag gehad. 2 maal met een oldtimer op pad. GENIETEN. Is dit OOK Etten-Leur? Wat een gastvrije mensen allemaal. Zo'n mooi verzorgde en heerlijke lunch. Allemaal fijne mensen ontmoet. In het kort: jullie hebben deze dag als een onvergetelijke dag gemaakt. Bedankt ALLEMAAL! xxx Helma en Dyon
Lieve, lieve mensen van Nu Jij! Wauw, wauw, wauw!!! Wat een verwennerij... weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Heeelemaal Top! Dank, dank, dank. Blijf zo doorgaan. Dikke kus, Twan en Patricia Voogd, Waalwijk
Lieve vrijwilligers, het was allemaal weer top vandaag. Jullie werk moet een gigantische stimulans zijn voor de zieke mensen. Ga zo door. Hartelijk dank, Rob en Tilly van Rijn, Bergen op Zoom
Lieve mensen, ik had een kleurdoos met de mooiste kleuren. Maar ik haat geen rood voor het bloed voor de gewonden. Geen zwart voor de tranen voor de weesjes. Geen wit voor de huid van de doden. Geen geel voor het gloeiend hete zand. Maar wel rosé voor de lentebloesem. En groen voor de natuur. Ik had blauw voor de lucht. toen ben ik gaan zitten, en heb getekend. De Vrede. Dank jullie wel voor deze mooie dag. Carl en Thea Krijnen
Lieve mensen, het was weer een prachtige dag! Bedankt voor het lekkere eten. Ook het bezoek aan de asperge-kwekerij was fantastisch! Kortom een dag om nooit te vergeten! Groeten, Jan en Rita Veldman
Lieve prachtige mensen!! Wat geweldig dat jullie dit doen voor deze mensen. Hartstikke tof! Heel veel mensen heb ik gezien die stralen op zo'n dag. Ze genieten er echt van! Mijn moeder heeft er helemaal naar toe geleefd en haar verwachtingen zijn uitgekomen. Super genoten van deze dag. Veel liefs, Kitty Hensley - de Klerk
Mensen, met gewone mensen om je heen voel je je nooit alleen. Zijn zij daarbij tot hulp bereid, beleef je een ongekende tijd. Op de 'verwendag' was het even zoals het altijd zou moeten zijn in 't leven. Daarvoor wil ik jullie hier bedanken en van vreugde bijna kunnen janken. "de grijze dakduif"
Lieve mensen, wat hebben Arie (de grijze dakduif) en ik genoten op deze dag. Niet alleen zijn we heerlijk verwend maar we hebben ook genoten van jullie liefde en enthousiasme. Heel hartelijk bedankt, een dikke pluim voor jullie. xx Susanne van Loo
Lieve mensen, wat heerlijk dat jullie met zo'n enthousiast team zo'n prachtige dag verzorgen. Het is genieten vanaf het moment dat je binnenkomt en onderdompelt in een warm bad van liefde en goede zorg. Dank voor deze prachtige verwendag! Karen en Ed