Wat zijn we blij en dankbaar dat wij hier op deze dag mochten/konden zijn. Wij hebben zovéél genoten vooral ook van de ontzettend grote liefdevolle betrokken inzet van de vele vrijwilligers (naast hun soms al zo drukke baan) Oneindig dank, Mia en Matthieu Potjes
Ik vond het een geweldig initiatief en ben blij dat ik uitgenodigd werd. Heb heel veel genoten en het heeft mij heel goed gedaan. Heel de organisatie bedankt voor de goede zorgen. José en Johan van Damme
Deze dag was voor mij een super dag! (om nooit te vergeten) Een dikke 10 Genoten, allemaal leuke mensen en zeker een dankwoord voor alle vrijwilligers! Bedankt, Mariëtte en Cindy Duerinck
❤️verwarmend deze dag! Jullie bezorgen ons een heerlijke warme dag. Het is echt genieten. Dankjewel voor de goede zorgen en de aandacht die jullie hebben gegeven. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Corrie Wildhagen & Hellen Ottenheim
Met zovéél zorg en aandacht beleef ik de dag van mijn leven. Matthieu en Mia Potjes
In één woord "fantastisch" Een dag om alles even "relaxed" te ervaren. Wat een enthousiasme van de vrijwilligers! Petra
Wacht niet te lang in het leven!! Want als later eerder komt dan ben je te laat!! Bedankt voor de goede zorgen. Groetjes, Jan Boogaart
Beste mensen, bedankt dat mijn moeder deze dag kon vergeten dat ze ziek is. We zullen nog lang aan deze dag denken.
11-06-2017 Een fantastische dag mogelijk gemaakt door de vele vrijwilligers ,organisatie en donateurs. Om ons als patienten zo te verwennen.
Iedereen bedankt voor deze bijzondere dag. We hebben het super naar ons zin gehad. Bedankt vrijwilligers en organisatie. Jeanne en Désirée
Lieve mensen, het was weer een feestje om hier te zijn. Zoveel warmte en liefde...deze dagen koesteren wij. Bedankt. Bep en Frans
Lieve allemaal. Fijn dat we er weer bij mochten zijn. Was weer super. Dikke knuffel, Jan en Ineke
Iedereen hartstikke bedankt, we hebben genoten, Het was nog beter dan we gedacht hadden. Alle vrijwilligers nogmaals bedankt voor alles. Henk en Bep Kerremans