Daar sluit ik me volledig bij aan! Simpelweg, omdat ik voor deze dag, al deze lieve mensen, geen woorden heb. Liefs, Carola
Bedankt voor jullie geweldige inzet van alle vrijwilligers en heel de organisatie echt wauw wauw super. Al de mensen die hun vrije zondag hebben gebruikt voor ons en al het geregel eerder. En de kleding en de verrassing van de sieraden. Heel deze dag echt geweldig! Dankjewel voor alles. Dikke knuffel, liefs, Arlette Meeren.
Dank jullie wel voor een super extra dag! Groet, Ewelina, Rafat
Lieve allemaal, vandaag de verwendag van Stichting Nu Jij! 2.0. Wauw! Wat een super mooie bijzondere dag. Heerlijk verwend en in een super gave/snelle auto mee mogen rijden. Heb er echt van genoten. En nu samen met alle partners genieten van het heerlijke eten. Super bijzonder om deze dag mee te mogen maken. Iedereen heel erg bedankt die deze dag heeft mee georganiseerd en alle vrijwilligers. Dikke kus, veel liefs, Nikita Wijgers- van Hasselt
Bedankt voor alle lieve zorgen op deze prachtige dag! Lieve groet, Nina
Lieve vrijwilligers, wat een geweldig initiatief en wat een heerlijke dag! Ik geniet voor de volle 100% mede dankzij jullie fantastische zorg! Jullie zijn stuk voor stuk prachtige mensen dat jullie dit voor ons willen doen! Liefs Hanne van Hooijdonk en Pim van Ginneken p.s.: wat een geweldige auto's! Deze glimlach gaat er niet snel meer af! Pim kan vol trots vertellen dat hij in een McLaren en een Lexus heeft mogen rijden. De foto in zijn gewonnen badpak volgt nog.
Lieve lieve mensen, wat een geweldig initiatief! Mooie auto's, mooie verhalen, mooie mensen. Ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke dag! Liefs, Martijn Dupuis (vader Yara)
14 april 2019 Fantastisch lieve mensen die deze dag mogelijk maken! Jullie weten hoe het voor mij eerst wat ongemakkelijk voelde. Maar wat ben ik blij dat ik JA heb gezegd tegen deze prachtige dag. Jullie zijn goud waard! Hele dikke kus ❤️ Marga van Halteren en Ronald Klapwijk
Wat hebben wij genoten zeg. Bedankt dat we uitgenodigd waren voor deze dag. Prachtige locatie de Nispenhoeve in Prinsenbeek met al die mooie auto's. Dit zullen we nooit meer vergeten, Leny, Esther en de rest van het team bedankt!!! Groetjes Patrick en Ilona
Etten-Leur, 3 juni 2018. Wij waren blij verrast toen wij jullie uitnodiging ontvingen voor een verwendag. Maar de dag zelf was voor ons een geweldige ervaring. Jullie hebben met z'n allen iets moois neergezet waar we nog lang van zullen nagenieten. Woorden schieten eigenlijk te kort maar jullie liefdevolle wijze van organiseren van zo'n dag valt bijzonder te prijzen. Het was in één woord geweldig en we hopen erop dat jullie erin slagen deze dag in de toekomst te kunnen continueren op wellicht een andere locatie. Gezien het enthousiasme van jullie moet dat zeker lukken. Heel veel dank. Trudy en Piet de Hoop
Etten-Leur, 3 juni 2018. Wat een ongelooflijk fantastische dag was dit! Het eten was geweldig lekker en meer an voldoende. Ik heb veel te veel gegeten, veel té lekker! Ik heb mooi gelakte nagels en het rondje in de brandweerwagen was een hele belevenis. Tot slot nog een rondje gereden in de Porsche. Hélemaal het einde, wat een apart gevoel is dat! Ik wil iedereen heel hartelijk danken voor deze onvergetelijke dag. Wat zijn we verwend en wat heeft het ons goed gedaan! Veel liefs voor iedereen! José en Ruud Verbunt
Hartelijk dank voor deze dag. Voor ons was het een bijzondere dag. Rob heeft echt genoten in de Cadillac. Een droom waargemaakt. Heerlijk geknutseld. Onze dank is groot. Rob en Jolanda Tonnaer
Het is moeilijk om hier op schrift te stellen welke indruk deze dag op me maakt. Ik vind het heerlijk. Het begon al zl leuk met de fratsen van de lakei met een Frans accent. Dat gaf meteen al een heel welkom gevoel. Alles over je heen laten komen gaat vanzelf; door alle lieve betrokken mensen deze dag. Gusta en Gerd Weisse
02-06-2018 wat is dit een bijzondere dag! Heerlijk een pedicure- en manicurebehandeling gehad. Daarna nog een hoofd- en nekmassage. Een heerlijk ontspannen gebeuren allemaal! Er waren spontane emoties, die los kwamen. Ik wil alle vrijwilligers bedanken die dit hebben kunnen en willen doen. Ook vooral Leny en haar collega, een super vrouw, met het hart op de goede plaats. Maar vooral de goede kijk op de persoon en het advies over haar prachtige haarwerken. Bedankt voor deze prachtige dag. En fijn dat onze partner er ook voor in aanmerking mochten komen. Liefs, Lia Oomen
Lieve lieve vrijwilligers. We hebben vandaag genoten van een heerlijke verwendag. Na een hartelijk ontvangst door Leny en Esther hebben we ons heerlijk creatief uit kunnen leven!!! De lunch was super goed verzorgd en heerlijk. Daarna nog in een oldtimer naar de kersenkwekerij. Bedankt Christ voor de super rondleiding 😉. En na een bezoekje aan de ijsboerderij kwam er helaas een eind aan de super de puper dag. Lieve schatten, allemaal bedankt voor deze dag waarop ik me zo bijzonder heb gevoeld. Een dag om nooit te vergeten love you all. 😘
Namens Pleun een berichtje om jullie te bedanken voor het stickje maar bovenal voor de fijne dag die ze gehad heeft. Ze heeft genoten. Dank aan alle vrijwilligers die zich voor die dag hebben ingezet. Groeten, Etske Lauwerijssen
Wat een fantastisch initiatief! Ook bedankt voor de USB stick met de foto's van die dag. Veel groetjes van Pascal, Senna en Dana en graag tot een volgende keer!
lieve allemaal, we willen jullie heel erg bedanken voor de fantastische dag die we 15 april aangeboden hebben gekregen. Wat hebben we genoten. Een super organisatie, een prachtige locatie en heel veel leuke spelletjes en bezigheden. Wat was Miesje blij. Dank jullie wel!
Wij hebben genoten van de boerendag. Evie vond het erg leuk. We hadden alles mee. Lekker weer leuke activiteiten Leuk gezelschap en lekker eten. Mooi dat we ook de foto's daarna nog kregen. Nog dank daarvoor. Supermooi initiatief dank jullie voor de mooie dag! groetjes Berjan Conny en Evie van Leijsen
Beste Team, Namens mijzelf en mijn beide dochters, willen wij jullie hartelijk danken voor de geweldige dag die we vorige week zondag 15 april 2018 gehad hebben op de 'Boerendag'. Het stond écht in het teken van verwennerij en plezier maken! Complimenten voor jullie gastvrijheid én organisatie. Graag willen we iets terugdoen en zullen dat d.m.v. een financiële donatie doen. nogmaals dank en graag tot de volgende keer! Groetjes van Pascal, Senna en Dana Hufkens.