Wat was het een super mooie gezellige dag! Voor mij heel speciaal om deze samen met mijn vriendin mee te mogen maken! En een groot respect voor alle vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt !!! Angelique van Vugt
Wat een liefde! Mary Broerse
15 juni 2019: Een heerlijke dag! Fantastisch! Al die vrijwilligers. Leuk georganiseerd. Henriëtte
Op zondag 16 juni waren wij uitgenodigd voor een verwendag door uw stichting. Wij wisten niet wat we precies mochten verwachten, maar 's avonds was het ons geheel duidelijk. We werden als vorsten ontvangen en de dag was geweldig. Wij willen bestuur, vrijwilligers, catering, catering, sponsoren en allen die deze dag mede mogelijk hebben gemaakt heel hartelijk dankzeggen. Wat een enorme inzet van allen die deze dag hebben doen slagen. Dat er zovele voor je klaarstaan doet je goed zo aan het einde van je levensfase. Daarnaast mogen ook de deelnemers niet worden vergeten, want je praat toch anders met lotgenoten. Hulde voor deze dag en nogmaals GEWELDIG. Eddy en Piet Matheeuwsen
Wij als zussen hebben een hele mooie en liefdevolle dag beleefd dankzij de stichting met zoveel vrijwilligers. Fantastisch! Heel erg bedankt voor deze bijzondere dag. Liefs van Ingrid en Monique
Lieve vrijwilligers, Wat een fantastische stichting is Nu Jij! Ik ben samen met een vriendin gekomen en samen hebben wij een hele mooie dag mogen ervaren. Jullie zetten je belangeloos met alle liefde in voor mensen die ziek zijn en die jullie een dag gunnen om even alles te vergeten. Ik kan na vandaag (16 juni 2019) zeggen hoe bijzonder dit is. De warmte die er is en die overal voelbaar is, dat is een soort warm bad. Iedereen die vol enthousiasme de workshops geeft, de mensen een massage geven, de nagels lakken, een ritje in een old timer tot een waar feest maken het is zo enorm bijzonder dat het bijna niet met woorden te omschrijven is. Ik ben van nature een optimist, ik ben niet continu bezig met ziek zijn en wil dit ook niet maar ook ik heb echt een dag kunnen vergeten dat ik ziek ben, even gewoon genieten met een lekker hapje en drankje. En heel erg veel plezier samen met mijn vriendin. Als afsluiting hebben zijn we met de Porsche terug naar onze auto gebracht, wat een top ervaring en in een paar minuten tijd ook weer enorm gelachen met de vrijwilliger. DANK, DANK, DANK! Veel lieve groeten, Barbara Kramer
Zondag 16 juni 2019 Wij willen iedereen heel hartelijk danken die de verwendag die wij vandaag mochten meemaken tot zo'n enorm succes maakte. Wij hebben genoten!! Warme groeten!
Heel erg bedankt voor deze fantastische dag! Door de nieuwe kleren, haar en make-up voel ik me goed verwend. Wat een geweldige auto's waren er geregeld en zijn we in stijl opgehaald. De mooie locatie en eten maakte de dag helemaal compleet. Liefs, Inske en Sjoerd
Lieve organisatoren. Geweldig! In 1 woord!!! Graag bied ik jullie mijn diensten aan voor de volgende 'Nu Jij! dag" Wat hebben jullie veel mensen een gigantisch plezier gedaan! Marja Bosman
In een woord "fantastisch". Dankjewel voor deze mooie dag. Zeker genoten en dan vooral van de auto's. Geweldig! Groetjes, xxx Domenica
Wauw! Wat was dit een geweldige dag...van A to Z alles tot in de puntjes verzorgd. Hoogtepunt was toch echt et scheuren in die gave wagen! Dank je wel voor al jullie goede zorgen en de veel te gekke cadeaus! Volgend jaar hoop ik graag een helpende hand te bieden bij de organisatie. Veel liefs, Tessy Bosman