DSC02660

Stichting Nu Jij! zet zich al sinds 2012 in om ernstig zieke mensen met een fijne dag te bezorgen. Daarbij worden voor verschillende leeftijdscategorieën toepasselijke activiteiten georganiseerd. Onze gasten worden samen met een introducé uitgenodigd op een prachtige locatie en een hele dag in de watten gelegd. Men krijgt o.a. wellness-behandelingen, heeft de mogelijkheid om een creatieve workshop te volgen, kan een rondrit maken in een oldtimer en genieten van een heerlijke lunch en dit passend bij onze doelgroepen.

Stichting nu jij klein
Het is een dag
die we nooit
meer vergeten

– Betsie –

Onze verwendagen

Steun ons en doneer!

Onze stichting kan jouw hulp goed gebruiken. Donaties zullen direct worden gebruikt om activiteiten en ervaringen te financieren die de deelnemers een dag vol plezier en ontspanning bezorgen. Wilt u ons steunen? Neem dan contact met ons op.

Koos

Na vele jaren als vrijwilliger op de verwendag van Stichting Nu Jij! aanwezig te zijn geweest was ik dit jaar helaas als gast uitgenodigd. Ondanks het dubbele gevoel heb ik toch erg genoten van deze dag. De locatie die hiervoor gebruikt mocht worden was geweldig. Er waren ook hele mooie old timers waarmee wij een mooie tocht door de omgeving hebben gemaakt. Bij terugkomst stond er een heerlijke maaltijd klaar onder begeleiding van een accordeonist met zang en een gitarist.

Ondanks dat er vele mensen waren die ernstig ziek zijn was er toch een ontspannen sfeer.
Hopelijk kan de Stichting Nu Jij! met behulp van sponsors en vrijwilligers nog vaak verwendagen organiseren voor jong en oud.

Wim

’t Was een prachtige dag,
een genoegen om mee te maken!

Hans

Mijn vrouw en ik hadden het geluk door Leny van Zundert uitgenodigd te worden voor een verwendag in juli. Deze dag werd georganiseerd in de omgeving van Prinsenbeek door Stichting Nu Jij!

Wij hebben met z'n allen een fantastische dag mogen beleven!

Heel veel dank aan alle vrijwilligers en aan iedereen die deze onvergetelijke dag voor ons gerealiseerd hebben!!

Onze sponsors