Uw bericht zal binnen 24-uur na versturen zichtbaar zijn op onze website.
Stichting Uniek behoud zich het recht voor om berichten niet te plaatsen.

Bericht 207

Wenst iedereen van de Stichting NuJij een mooi en gezond 2021! Ik hoop dat jullie gauw weer mooie dagen kunnen organiseren!

Bericht 206

Lieve Leny, Beter laat dan nooit, maar alsnog hartelijk bedankt voor de paaslunch, we hebben er samen heerlijk van genoten. Liefs Monique

Bericht 205

Beste mensen, We waren blij verrast met het prachtige boeket dat we deze week mochten ontvangen. Het ziet er echt prachtig uit en heeft een prominente plek in onze kamer. Natuurlijk hadden we elkaar liever in het echt ontmoet, maar ja, zoals zoveel dingen kan dit nu niet doorgaan. Wellicht een volgend jaar beter. We hopen zoals iedereen dat het leven zo gauw mogelijk het normale ritme kan hervatten, al zal dat nog wel even duren vrees ik. Nogmaals heel hartelijk dank en we wensen jullie veel sterkte en kracht toe in deze zware tijd. Met vriendelijke groet en tot ziens Cees en Thea Wiskerke Terneuzen